En stund över!

Klockan är "mitt i natten" och här sitter jag och försöker få till ett första inlägg i nya bloggen. I själva verket sitter jag på jobbet och försöker få tiden att gå, det är ju bara 7 tim kvar *morr*  Men jag ska inte klaga, trivs jättebra med nattpassen trots att det känns lite extra nu när man är gravid.
Annars går graviditeten ganska bra nu, illamåendet och tröttheten börjar ÄNTLIGEN avta. Magen växer så det knakar, det gör väl allt på min kropp just nu iof. Brösten ploppar ur bh:n, mina vanliga byxor kommer jag inte längre i...för bred last. Jag har ju längtat efter att magen ska börja växa men nu när den äntligen gör det blidde allt bara jobbigt, urvalet i garderoben minskar för varje vecka. Det blir mest mjukisbyxor och någon stor t-shirt så det inte spänner åt någonstans. Känns skönast så just nu, men kanske inte lika kul tyvärr. Man kanske skulle åka in till staden och kika på lite mammakläder?!
Nu väntar först 2 nätter till, sedan blir det några dagars ledighet. Ska försöka inhandla lite julklappar i helgen, så det är klart. Men vad ska man köpa...
Ska försöka hinna med lite julbak också, som jag har längtat efter lusssebullar =) Tråkigt värre att man jobbar på lucia bara. Men man kan inte alltid få som man vill. Jag har ju 2 härliga sem veckor runt jul och nyår som jag ser fram emot, kanske inte bara för att man är ledig utan också för att det är dags för ultraljud. Ska bli såååå roligt!

Nu ska jag sluta babbla och börja jobba, har ju tråkigt nog stora BLX och äckel TF kvar! Men det går fort ,sen är det dags å sova en stund innan man slutar!

Jess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback