Vecka 15!

Yes, idag gick jag in i vecka 15, alltså 25 veckor kvar till förlossningen eller 180 dagar om man räknar så. Nu kan man också urskilja könet, och jag tror nog att det ligger en liten sessa där inne *tihi* Men det återstår och se...

Min onsdag har annars varit ganska fullspäckad med sömn. Kom hem från jobbet vid 08.30 tiden imorse och slängde mig i sängen. Sov som en stock tills att Jimmy kom hem vid 15 tiden. Sen blev det ICA för att handla lite middagsmat.
Det blev tillslut pastasallad *mums* Fick köpt lite vörtbröd också =) Vid 18 kände jag tröttheten smyga sig på och bumms i säng för min del.  2½ tim senare var det dags att bege sig till jobbet igen.
På ett sätt kan det vara rätt tråkigt att jobba natt, man känner sig nästan konstant trött och man får ju inte så mycke gjort på dagarna.

Väl på jobbet ringde chefen för å snacka lite, alltid lika trevligt. Och jag fick även ledigt på lucia. Känns skönt och få spendera den dagen hemma med Jimmy med mys och lussebullar. Lilla mormor fyller ju år också, blir nog en liten sväng hem till henne för lite fika.

Nu ska jag dricka mitt te som håller på och kallna.

Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback