090418

Gomorrron änna!
Man är ju inte jättepigg men jag ligger iaf inte i sängen. Förra helgen när Jimmy snickra på altanen kunde jag hålla honom sällskap en stund och sedan gå in och lägga mig en timme, så höll det på så. Jag var så jäkla trött hela tiden. Men i onsdags vände det och har inte sovit "dagtid" sen dess =) Undrar varför?! Det är ett mysterium att vara gravid helt enkelt, allt kan hända!

Gårdagen var nog helt klart lyckad för min lilla älskling. Han behöver verkligen träffa lite kompisar och bara umgås...älskar att se dig så glad IBBY! ♥
Jag skulle nog också behöva det men skuter upp sånt hela tiden, orkar inte riktigt eller så är jag bara lat och fet just nu! Men mest av allt vill jag åka in till stan med min feta plånbok och shoppa kläder!!! Men drömma kan man alltid, plånboken är långt ifrån fet just nu, varför ska det kosta så mycke och skaffa bebbe??

Jaja...

Nu ska jag städa upp här efter pojkarna igår...det blev en hel del öl :-/ Jimmy och pappa har precis hyrt ett släp och rensar i garaget, man samlar lätt på sig massa skit och speciellt efter ett altanbygge.


Kommentarer
Emma

hEHE... ja fest plånbok har man fan inte när man ska ha barn o inte efter heller. Då ska man till stan o handla till sig själv, men kommer hem med saker till lillen. hehe!!

Jag gick på stan när jag va höggravid. Fy fasen va jobbigt de va. Stackars dig med som får stå ut med värmen :(

kram kram

2009-04-18   15:40:13    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback