Uppdatering tack!

Fan vad jag är kass...haha! Men jag har inte riktigt haft lust, tid eller ork. Det är ganska jobbigt att vara på tjocken i denna värmen. Jag orkar ingenting!



En helt vanlig dag kan se ut så här;
* Går upp vid 10 och äter frukost eftersom jag nuförtiden är vrålhungrig på morgonen.
* Försöker komma på vad jag ska hitta på under dagen men blir så trött på tanken av att bara behöva klä på mig så jag går och lägger mig igen.
* Sover mellan ca 12.00-14.30
* Tittar på tv eller går upp och fikar hos mamma tills Jimpa kommer hem från jobbet vid 17 tiden.
* Kommer hem och ligger framför tv:n tills det är dags för sängen igen.

Varför är jag så trött? Mycket beror ju på att mitt HB i snitt ligger på 100 men inte änns när jag låg på 93 var jag så här trött. Det skrämmer mig lite om man skulle fortsätta vara så här trött när lilltjejen kommit ut, hur skulle det gå?!



Kom hem nu baby så vi kan åka till havet och äta glass!



Kommentarer
martina

Om du inte har något bättre för dig kan du ju alltid komma å fika med mig =) om ja e hemma händer ju inte så ofta.

Trött ja de är ju inte så konstigt i slutet =) men ja lovar att man blir piggare efter man lever på adrenalin ett tag sen kommer man in i bättre vanner när den tunga magen är borta kram

2009-04-30   21:28:35  
Emma

hello!! Ja du ser inte pigg ut när man ser dig. Det är tröttsamt att vara gravid och särskilt när det är så varmt. är inte avis på dig ;)

Om du inte äter järntabletter så är det ett hett tips. Jag käkade det och mådde kanoners!! Jag är hemma mycket på dagarna. Du får gärna knacka på. Är hemma om saaben är hemma ;) kram kram

2009-04-30   23:42:08    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback