Inte bara gravid...

Det mesta av mina kläder (som passar nu) ligger i tvätten så jag kikade runt lite i garderoben och hittade längst in mina icke gravid favvo pös/träningsbyxor. Wohooo, dom provar jag...! Eftersom dom inte sitter tajt i vanliga fall borde jag väl få på dom nu tänkte jag. TÄNKA och låtsas vara smart ska jag aldrig mer göra eller vara. Strax ovanför knäna tog det stopp! Jag är verkligen FET nu. Visst kan jag gå med på att magen växer under en graviditet, det är väl ganska uppenbart eftersom en liten bebis växer och gror där inne, men varför måste resten av alla kroppsdelar växa MED magen?!?! Jag mår riktigt dåligt över det här nu. Kommer jag någonsin att kunna gå ner alla extrakilon? HUR?!
Igår var jag och Jimpa en sväng på Allum, skulle kolla in utbudet av amnings-BH, hamnade en snabbis på Gina Tricot...en affär där det absolut är förbjudet för mig att gå in i. Jag hittade världens sötaste tunika som jag bara var tvungen att prova. Av vana raffa jag åt mig min vanliga storlek. Räkna själv ut hur det gick!! Jag VILL HA trotts att den höll på att spricka när den väl satt på. Har ingen lust att köpa massa kläder jag kan ha nu men inte sedan.
Puhh, var ska det här sluta...jag har 9v kvar och VÄXA på...

Kära grannar på gatan, räkna med att jag drar med er på LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG prommisar från den dagen vi kommer hem från BB!



Nu ska jag tröst-äta! Seee ya!



 


Kommentarer
Emma

haha... ja du. Dina kilon kommer försvinna fort. Du får titta på mammakläder bara ;) Då blir du gladare ;)

Du kan gå 1 mil först o sen dra med oss grannar ;)

kram på dig

2009-04-05   12:45:23    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Hehe, bra idé! Jag går en mil, sen drar med er på en liten sväng och sen avslutar med 1 mil oxå...några ggr om dagen sådär ;) Sen går man väl ner när man ammar oxå...

2009-04-05   21:38:58  
Zatu*

Hej tjejen =)

Allt bra med dig?

Önskar dig en trevlig onsdag...



Kramis Zatu*

2009-04-08   09:19:00    http://zatu.blogg.se/
Jessica

Hej Zatu gumman!

Det är väl sådär med mig, det bli rätt jobbigt å va fet nu...buhu!

2009-04-08   21:42:24  
Martina (granne)

Nej ledsen att säga de men alla går inte ner när man ammar... men med lite motion och rätt kost så försvinner kilona ändå själv har ja 2 kvar =( nu när de börjar va bra väder kan man ju ut å gå mera, om någon vill me förstås.

kram kram

2009-04-09   16:06:36  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback