Valborg...

För bara några år sedan var valborg en dag att se fram emot, partyyyyyyy! Planerade i flera veckor vad man skulle ha på sig, vad man skulle dricka, osv. Helt sjukt ju, och det var samma sak med midsommar. Men måste ju erkänna att man många ggr hade himlans kul oxå. Kan sakna den gamla goda tiden ibland...


 

En utekväll med tjejerna för ca 5 år sen.



Halloweenfest hos Zatu för 1½ år sen.
(Senast jag hade riktigt kul)



Före grav...



Några månader senare...
V 33+2
(Har på min nyinköpta amningsbh från Change, riktigt skön!)


Tiderna förändras!

Från att för ca 4 år sedan vara singel, bo hemma, arbetslös och festa varje helg till att idag vara förlovad med den underbaraste killen på hela jorden, tillsammans äga ett jättefint parhus, fast jobb som jag verkligen trivs med och dessutom snart få en ny familjemedlem.
Det trodde jag aldrig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback