Allum

Idag var det återträff i f-gruppen, men tyvärr var det inte så många som kom. Synd! Våran grupp var lite knepig från första början så det kunde man väl räkna ut med stortån att det skulle bli så här. Jaja...
Vid 17 tiden tog jag med mig lissen till Allum och beställde tid hos frissan. Har dratt på det ganska länge nu...men nästa fredag smäller det. Då blir det klippning och lite slingor, härligt. Shoppades även lite smått när man ändå var där. Det är väl tur att det är löning på torsdag, för nu är det inte många kronor kvar på kontot :-/



Kort med kuvert. Jag ska nämligen göra ett tackkort för kläder vi fick av en tant. Jag har aldrig träffat henne, därför känns det lite konstigt att ringa, så det får bli ett kort istället.



Hittade en liten krona till mitt halsband som jag bara var tvungen att köpa. Jag och mina kronor...



Monkey pyjamasen var bara ett måste! Alissa är våran lilla apa. Varför vi kallade henne "monken" i magen var för att hon såg ut som en apa på UL-kortet, sötisen!



Nu är amningstiden över för min del och då kan det vara skönt med en ny BH. Denna hittade jag på Evanette för endast 299:- Perfekt juh!


Är det någon mer än jag som följer danska Paradise Hotel? Guuud, jag är helt besatt. Missade gårdagens avsnitt så jag ska in och kolla det nu... TV6 Play är världens grejj ;)

By the way! Idag är Alissa 8 veckor



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hehe pyjamasen va sååå söt ju!!!

GRATTIS ALISSA!!!

kul o shoppa lite o Allum är ju sååå härligt tycker jag.

2009-08-26   00:04:30    http://fantasiemma.blogg.se/
Elin

Hej gumman. Sjukt snyggt halsband du köpte :) tycker verkligen om det.. Jag lovar att ta kort på min jacka och lägga upp sen! :) klart du får länka mig på din blogg, jag ska också göra det men jag vet inte riktigt hur jag gör. kram :)

2009-08-26   19:23:26    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback