Shoppande start på veckan!

Det blev både IKEA och b-plan idag...i regnet. Jag (mitt pucko) tog inte med mig någon jacka så lite småblöt blev man allt...eller ganska pisseblöt rättare sagt. Aldig glömma jackan igen! Köpte lite kitty...bunkrar upp i st 62 serrö.




På IKEA fick jag äntligen köpt mitt lilla bord under trappen. Lite ramar, lådor, 2st hyllor (sånna man ställer talvlor på) 2st växter och 2st krukor blev det oxå.


Nu fattas bara 2st stolar, men tyckte inte riktigt om dom som fanns på IKEA. Ska spana vidare...



Här är det tomma rummet jag prata om. Så jäkla meningslöst...inget fönster heller.



Nya krukor och fräcka växter i Alissas rum.



Flyttade in lissens säng i hennes rum nu ikväll. Vårat rum ligger bredvid så vi hör henne ifall det skulle vara något. Får la se om det funkar annars får hon väl flytta in till oss igen.



Efter att min lilla sessa hade somnat passade jag på att pimpa hennes tält. MOHA!

Nu kom Jimpa hem från träningen så vi ska mysa lite med salami *mums*


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

du får göra tomma rummet till ett pysselrum. Ett litet skrivbord med allt med foto kanske??

Du som inte hamstrar som jag gör ska ta vara på alla tomma ytor... hihi Och så en stor spegel så det känns som det är ett fönster

2009-09-01   00:27:53    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback