Lite fix sådär...

Dom dagarna det har varit riktigt varmt och man typ bara vill sitta i skuggan är helt meningslösa att spendera på våran baksida...om man inte ska sola då. Men ska man städa lite, tvätta fönster, klippa gräset och kanske fixa lite i rabatterna är det mycket skönare att göra det molniga dagar, som idag. Därför tog jag med mig Alissa ner till plantagen imorse för att köpa lite blommor. När vi väl kom ner, visste jag inte riktigt hur jag skulle göra...tog jag med vagnen, var skulle jag då lägga blommorna?! Kan inte ta både barnvagn och kundvagn, har tyvärr inte 8 armar. Ville inte heller sätta bilbarnstolen i kundvagnen eftersom den kan trilla ur, dom är ju inte som tex coops kundvagnar. Gaaah, varför ska allt vara så omständigt när man har barn. Så jag packade in lilltjejen i bilen igen, åkte hem och lassade av henne hos Therese &  Pierre och åkte sedan ner själv. Så tillslut fick jag köpt mina blommor. Såg även när jag kom in på plantagen att dom naturligtvis har varukorgar, det hade juh funkat med barnvagnen. Jäjä, nu vet jag det till nästa gång...

Under eftermiddagen fick jag iaf gjort lite nytta medans Jimpa skruva på moppen i garaget. Jag sopade altanen, torkade av utemöblerna och planterade lite blommor i dom tidigare tomma krukorna. Här är resultatet...











                 På dagen...                   På kvällen...              


Kom förövrigt ett litet paket i brevlådan till lissen idag =)


 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

DU kan få fortsätta hos oss med ;)

Va fint de blev

2009-08-12   23:34:38    http://fantasiemma.blogg.se/
Charlotta

Va fint ni har det, nu har jag läst hela din blogg, så nu kan jag ditt liv...nästan. =) har oxå en blogg nu...

2009-08-13   21:09:13    http://lottalemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback