Besök...

Idag fick vi besök av Johanna, Britt och lilla Liv. Det var väldigt trevligt. Liv har blivit sååå stor sen jag såg henne senast. Helt otroligt vad dom växer fort. Längtar lite till när lissen oxå kan sitta och krypa runt. Men som Johanna sa, man får allt vara på sin vakt. Så jag får vara nöjd ett tag till med att hon inte kan ta sig någonstans.
Alissa fick en jättefin present också, rosa mini converse. Så himla söta.
Pratade även lite med Britt om att börja jobba igen. Hade vart skönt och kanske jobba varannan helg. Så tror jag Jimmy hade tyckt om att vara ensam med lissen lite.


Lissens nya dojjer!








Kommentarer
Anonym

Tack själv.. det va trevligt! Du får komma och hälsa på hos oss när du ill också.. hade vart skoj! Gud vilka fina bilder du tog Jessica, som en riktig fotograf! sött! vi hörs av.. Alissa är verkligen jättefin!! kram kram

2009-08-28   15:17:45  
-svantes mamma-

vad kul! Visste inte att du besökte min blogg... Kompis med Emma va???



Snygg blogg förresten!



Kram

2009-08-28   18:10:44    http://nykick.blogg.se/
Emma Oliwers mamma

Klart vi samgår:) åh va snygga skor:) vi har inte varit hos fotograf. Ska den 19 sept. Kram

2009-08-28   21:14:28  
Emma, Oliwers mamma

Aha... va kul o få veta när du fyller också... hihi

Allum har fotograf då. Kan berätta mer när vi ses

2009-08-28   21:58:36    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback