My baby <3

Idag tog jag och Alissa sovmorgon och kom inte ur sängen förrän 10, det va skööönt. Min lilla älskling...hon är så duktig, sover hela nätterna nu. Det är inte dåligt för att bara vara 6 veckor gammal ;)
Hade tid hos BVC idag. Väga och mäta gör vi en gång i veckan och visst ökar lillplutten i både vikt och längd. Hon väger nu 4570 och är 56,5cm lång. Drygt 1kg tyngre sen när hon föddes...min lilla pudding, hihi. Hon växer fort och det har hänt mycket sen födseln, det som värmde mest var nog första leéndet. Att få se sitt lilla barn le mot en går inte och beskriva, det måste upplevas. Alla mammor förstår nog vad jag menar ;) Hon har även börjat prata en del...säger man "AOOO" så ler hon först och försöker sedan härmas, så söööt.


♥ Nanar så sött i sin säng


Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

shit vilken lyx att hon sover hela natten...

Ja första leendet e mysigt...

Såå söt hon e!!!

2009-08-11   00:08:02    http://fantasiemma.blogg.se/
Therese - Mamam till Tim

Naww såå söt hon är lillstumpan såå

underbart de ser ut när hon ligger där i sin säng och sover såå söt.

hoppas att allt går bra med henne.

kramar Tess

2009-08-12   00:05:08    http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback