Kalas, besök, film och IFK

Idag...fast nu är klockan över midnatt, så igår fyllde min kära svärmor år och vi var självklart över och gratta. Det bjöds på god lunch och trevligt sällskap. Alissa fick träffa sin kusin, som bara växer och lär sig nya saker. Nu kan han sitta helt själv lillkillen. Det var juh inte längesedan han var lika liten som lissen. Tiden går nästa fööör fort när dom är små. Så känner jag iaf redan med våran lilla tjej. Vi kanske inte ser det på samma sätt, men andra märker hur hon växer. Lilla pluttan ♥
Framåt kvällen kom Christoffer och Elin förbi, vi hyrde film och köpte lite gottigott. Gran Torino med Clint Eastwood, en helt sjukt bra film...verkligen i min smak. Helt klart sevärd!
Det var jättetrevligt att ni kom förbi och livade upp våran tråkiga lördagskväll =)


Pluttan med Christoffer & Elin


Nya t-shirten som Alissa fick av Alex och Johanna hemma hos farmor idag!
Synd att det inte står ÖIS på den bara ;)

Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

WOW vilken snygg tröja!!!!

Go Alissa!!!

Oliwer hade sin IFK tröja idag.

De kan bli ett bra par sen.... hihi

2009-08-23   00:45:46    http://fantasiemma.blogg.se/
elin

hej hej. va fina korten blev. vi hade verkligen jätte mysigt igår, tack för att vi fick komma!! ses ju senare idag, men jag hoppas vi kan komma och hälsa på snart igen. kram kram

2009-08-23   09:37:56    http://ellielack.blogg.se/
Graavid på 17 år

Haha neej då, det är inte så farligt, jag håller nog ut :) HAha aww va gulligt ska nog också ta och titta på lite barnkläder nu :) Tro mig jag längtar sjukt mycket till mitt ultraljud, bara tanken av att få se mitt barn få mig att gråta :') Haha aa det är verkligen mysigt :)



Kramisar (=

2009-08-23   12:46:20    http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback