Späckad torsdag!

Imorse när jag och Alissa flydde vårat hem så gick vi upp till mormor och morfar. Dom rensade i garaget och jag fick plocka ut det jag skulle ha. Hittade lite allt möjligt...teckningar från dagis, skolböcker från lågstadiet upp till gymnasiet, gamla kläder och väskor från skoltiden. Det kan vara ganska kul och ha, så jag fyllde 2 kartonger som jag ska upp och hämta hem imorgon. Efter rensandet följde jag och lissen med hem till min farmor och farfar. Mam och pap lämnade av massa leksaker jag och tessan lekte med som små. Men där fanns inget jag vill ge till Alissa, men min gamla gunghäst ska hon allt få ärva...den är riktigt fin =) Efter lite fika hos gamlingarna bar det av mot b-plan och GT. Jag älskar verkligen den affären. Jag är där ganska ofta och hittar alltid något. Så söta kläder för inga pengar alls, det är så det ska vara.
Klockan sprang iväg så vi åkte hem till mina föräldrar (som bor längre upp på gatan) och fick besök av grannpojkarna Oskar och Andreas. Dom hade köpt varsin present till Alissa, sötisar! Sedan bjöds det på hemmagjord langos *mums*
Det var även tänkt att besöka Emma och Oliwer idag men lyckades inte klämma in det, så vi tar det en annan dag. Som mammaledig har vi aaaaall tid i världen *hihi*

Nu har lillan somnat här och jag väntar mer eller mindre på att Jimpa ska ringa. Han är på Lisebeg med jobbet så jag får hämta han där sen. Mamma får komma hit och passa lissen så länge. Perfekt när barnvakten bor 30sek gångväg ifrån ;)


Presenter från Oskis och Andreas!


Andreas fick hålla lissen en stund...


Världens goaste langos!




Min älskling myser på sin favorit plats i soffan ♥

Alissa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback