Första läkarbesöket

Imorse var Alissa på sitt första läkarbesök, och det gick jättebra. Hon var så duktig när farbron kände och klämde. Nu väger hon 4910g och är 58 cm lång. Min lilla flicka växer så det knakar. Nästa gång ska det vaccineras.
Efter BVC åkte vi till b-plan och strosa runt. Fick köpt ett linne och en tröja till mig samt en liten body till Alissas granne Oliwer. Lissen ville verkligen köpa den till honom så jag tror hon har läst Oliwers mammas blogg serrö...har mina misstankar ;D
Fick ett hett tips om var man kan köpa tårtdekorationer av en tjej för ett tag sen, så när jag fyller år nu i september kommer jag bjuda på världens finaste kitty tårta. Jaaaaa, jag vet. 24 bast och gillar Hello Kitty. Ibland får man faktiskt vara lite barnslig, alla som känner mig är vana. Men det fick jag iaf inhandlat idag oxå.

Nu tänkte jag försöka natta min överpigga dotter här. Hon sov middag lite försent idag tyvärr :-/
Imon ska vi upp tidigt och bege oss till Öppna förskolan, det ska bli kul det.




Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Oliwer tackar Alissa för hon kan läsa bloggen o köpte bodyn ;)

Snygga kläder du köpte till dig!!!

Det med Helly Kitty va kul för jag e likadan med Puh. Så go for it!!!

Så känner jag mig inte så ensam... skratt

Ses imorn

2009-08-26   22:18:07    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback