091209

Dagen har tillbringats på Frölunda Torg. Jag, lissen och mormor har julshoppat och hälsat på morfar. Luncha på DinSushi och det var himla smarrigt sedan tog vi en Chai-latte på det *mums*



Fick köpt mig en söt liten klänning som jag nog ska bära på lördagens 25 års rajj!
Gina Tricot 199:-


Även små hårband fick följa med ner i påsen.
Gina Tricot 19:-


En vintage- tröja till Lissen som jag blev helt störtkär i. Den kanske ser lite tråkig ut på bild men är av jättemysigt tyg och med spets vid armslut och krage. LOVET IT!
H&M 69:-


Ännu ett vintage plagg i form av vantar (gammelrosa), perfekt för kyliga vinterpromenader med vagnen.
Lindex 79:-


Här i ligger en julklapp till Alissa från mormor, men som JAG får slå in...haha!


Jag fick köpt en liten klapp till min kära sambo...

Den sista julklappen hade genomskinlig påse, så den tog jag inget kort på. Lite tråkigt om Jimmy skulle se vad han får...IGEN! :P

Nu ska jag ta mig en snabb fika på lussebullar, sedan bär det av till jobbet!
Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback