15 December 2009

Jag mår inte alls bra, sjuk sjuk sjuk. Men ska inte glömma att gratta dom 3 födelsedagsbarnen idag.

Oliwer fyller 1 år!
Grattis grattis önskar kompisen Alissa.
Jag minns det som igår den natten Oliwer föddes, eller rättare sagt morgonen när jag fick reda på det. Nu är lilleman redan 1 år och det är inte klokt vad tiden går fort.

Anna fyller 25! Det är inte varje dag man gör det, i september är det min tur *Jisses vad gammal man börjar bli*

Mirela fyller 21!
Dobola pitzka hutche coratz ;)
Sise Sise...
Vodka o Gin, doje sada in!

Nu ska jag springa och slänga ner julkorten i brevlådan, jag är ALLTID ute i sista sekund!

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Oliwer saknade Alissa.... Vi vill såklart att ni kommer snart. Ni är sååå välkomna :)

hihi jaså du minns när vår bil va borta... hihi

2009-12-16   00:01:50    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback