6 månader

Nu har jag jobbat mycket, eller så är det inte så mycket utan istället jag som är ovan. Imorse var jag helt slut när det var dags att gå upp med Alissa, men samtidigt en lättnad att inte jobba på 3 dagar. Vi får fira in det nya året med våran dotter och jag får vila upp mig, underbart! 

Idag den 30 december 2009 är våran lilla tjej 6 månader gammal. Våran lilla lilla flicka har blivit stor. Det är helt otroligt vad det händer grejer på bara ett halvår. 6 månader till och det är dags för 1 års kalas.


1 timme gammal


2 dagar gammal och nyss hemkommen från BB


16 dagar gammal med ett hett temprament ;P


5 veckor gammal och på utflykt med mamma och pappa ♥


Sover middag på 2 månaders dagen


3 månader


Nästan 4 månader och ute på en skogspromenad med mamma och mormor


5 månader och har blivit ett litet bustroll

...nu ska vi hem till favoriterna Krille och Elin och spela bingo, uppdaterar med ett 6 månaders kort lite senare ikväll.

Ha en super kväll!

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

GRATTIS lilla Alissa!!!

Åhhh hon är helt underbar :)

krama henne från oss i massor

2009-12-30   17:19:09    http://fantasiemma.blogg.se/
★Svantes mamma★

Åååh så fina kort! hehehe hon ser galet arg ut på ena bilden där :)



Kram

2009-12-31   01:42:32    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback