Annandagen...

Vilken underbar dag. Solen lyser och snön ligger så vit och fin på backen. Men dom som inte bytt till vinterdäck på bilen än får allt skylla sig själva, precis som denna människa som igår inte kom upp för backen utanför oss. Han fick hjälp av andra med att putta på. Jag och Jimmy stog vid balkongdörren och asgarva...




Nu ska jag försöka slita mig från den nya leksaken och hitta på nåt skoj med mina älskade innan det är dags för jobb lite senare ikväll.
Vad ska ni hitta på idag?

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

är det en ny blixt????

haha ja jag hade skrattat gott jag med... bra utsikt... hihi



vi ska snart åka hem till Vänersborg... jag längtar

2009-12-26   14:19:36    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback