Bilder...

Här är lite kort jag har lovat att lägga upp...

Den här Ketchup flaskan från CULT DESIGN hämtade jag och Emma ut varsinn innan vi åkte in till IDOL i fredags. Och jag fick en tack vare Emma, tack vännen!




Här har vi halsbandet som Alissa skulle få på sin namnceremoni men som jag fick hämta ut i torsdags, bara sådär 5 dagar försent. Som jag sa...tummen långt ner för SMYCKA!



För ett tag sedan beställde jag en tavla till Alissa, den var så fin att jag var tvungen att beställa en till Wincent också. När jag sedan fick hem dom åkte jag till Gallerix och fick proffshjälp med att skära till dom och rama in. Blev väldigt nöjd! Kunde naturligtvis inte lägga upp kort eftersom jag vet att Wincents mamma Jenny läser min blogg, men under Alissas namnceremoni fick Wincent sin tavla så nu tänker jag visa er andra hur Alissas tavla blev.



Älskar den ♥


Och tillslut tänker jag anta utmaningen i Sias blogg, att fota 3 saker i mitt vardagsrum som jag gillar. Jag hittade bara en sak jag gillar väldigt skarpt och det är lilla tomten som står på byrån. Den fick jag i julklapp av jobbet förra året.


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

TACK själv för att du ville köra om inside home på vägen :)

Åhh den tavlan va bara såååå fin :)

Fint blev halsbandet men blä för SMycka.



söt tomte :)

2009-12-07   23:40:35    http://fantasiemma.blogg.se/
★Svantes mamma★

Härliga bilder! Den tavlan var grymt häftig! :) Kul att du antog utmaningen... Sweet! :)



kram kram

2009-12-08   19:02:17    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback