God kväll i stugorna!

Veckans första dag börjar dra sig mot sitt slut, och det känns ganska skönt eftersom jag är ganska trött. Vaknade med en rejäl snuva imorse och den har besvärat mig ganska mycket idag. Inte så kul att dra på sig en förkylning NU. Imorgon fyller lilla Oliwer 1 år och Alissa är bjuden på hans kalas i det nya huset uppe i Vänersborg men i nuläget vet jag inte om det passar sig att vi kommer upp om det är som det är. Skulle inte vilja smitta ner någon annan. Usch, jag blir så trött!!!
Förövrigt har dagen varit bra. Jag och mamma har bakat kanelbullar och mandelflätor och sedan var jag och Jimmy nere på MM på hemligt uppdrag.

Nu ska jag kolla klart på nyheterna, sedan dra mig mot sängen och förmodligen vakna upp helt frisk imorgon, hade så gärna velat åka upp på kalaset och även se det nya huset *nyfiken*

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hoppas du inte blir sämre... jag vill ju att ni kommer ju :)

2009-12-14   23:33:10    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback