Inte aktiv...

Nej, jag har verkligen dissat bloggen nu, och det fick jag allt höra igår ;) Haha!!
Har haft en del sysslor i dagarna och har därför inte orkat eller riktigt haft tid för att skriva, det blir ju så ibland.

Igår var jag och grannen Emma på IDOL i Scandinavium, det var helt sjukt kul att få se allt LIVE och speciellt snyggingen PETER ;P Det var väl en hel del som va lite fejk oxå...typ när studiomannen säger till när man ska klappa å sånt. Emma hade med sin systemis och vi tog nog allt som allt runt 400 kort, haha...vilka idol-töntar vi är. Sedan stötte jag på min kära gamla vän Jessica i toa-kön, det var inte igår...men jättekul att ses. Vi får koka ihop något snart Jessie så du får träffa min lilla flicka också =) Kvällen som helhet får mycket höga betyg av mig! Tack Emma för en grym kväll!

Nu springer änna klockan iväg så jag fortsätter imorgon. Då ska jag bl.a... 
* Visa lite kort på en "grej" som jag och Emma åkte och hämtade upp helt GRATISInside Home innan IDOL. 
* Lägga upp ett kort på "Alissa-halsbandet" som blev försenat. Arg som satan för att vi inte fick det i tid men ändå förbaskat nöjd, det blev verkligen jättefint! 
* Lägga upp Alissas önskelista
* Alissa fick ett inbjudningskort igår...av vem?! Det lägger jag oxå upp imon.

Blir nog även lite bilder på vad jag fick med mig hem från Ullared, för dit ska jag imorgon. 

Nu säger jag GOD NATT!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

va lycklig jag blev att du hade uppdaterat ;)



Ja tack själv!! De va verkligen skitkul. Ska bränna skiva(dvd blir det) med alla 530 korten.... snacka om många...hehe

2009-12-06   00:44:40    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback