Presenterna...

Alissa fick mycket fint och här kommer lite bilder på det...


Armband med hjärtan och kort (med en fin dikt)
Från Alissas faddrar Kristoffer & Elin ♥


Presentkort på Lindex 500:-
Från min moster Claudia, kusin Robin och mormor Rita ♥


Gosedjur och kort
Från kusin Robin ♥


Babybukett
Från min farmor Anita & farfar Bengt ♥



Kort med 400:-
Från min farmor & farfar, farbror Jonny och kusiner Angelica & Alexander ♥


Babybukett och en slant in på Alissas sparkonto
Från min mamma Enrica och pappa Roger ♥


Bobby-car "Hello Kitty"
Från min syster Therese och hennes pojkvän Pierre ♥


Blomma, smyckeskrin och Nalle Puh ram
Från min morfar Giacomo och hans tjej Gabriella ♥


Hello Kitty väggklocka och leksak
Från min svärmor Annette och hennes kille Sten ♥


Hello Kitty the-servis
Från Jenny, Paul och lilla kusinen Wincent ♥
(Fick även en matskål med sked som jag inte lyckats fånga på bild)


Nallebjörn med halsband
Från Jimmys mormor Britt och morfar Karl-Erik ♥


Halsband med rosa hjärta
Från Jimmys pappa Leif och hans fru Marina ♥


"Mitt första år" ram, instrument och ett kort
Från våra vänner Stefan & Elvina ♥



Grispall och kort
Från våra vänner Magnus & Anna ♥


Alissas present från mig och Jimmy, smycket som är försenat ifrån SMYCKA kommer i dagarna...


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhh vilka underbart fina presenter :)

Skönt att allt gick så bra och wow att du hitta en tunika så snabbt... jag är impad

2009-12-01   23:09:03    http://fantasiemma.blogg.se/
-svantes mamma-

Roooosa fina presenter! Vilka underbart fina presenter som passar till en liten prinsessa :)

2009-12-02   08:43:33    http://nykick.blogg.se/
jenny

Tack för en perfekt dag..Ni hade gjort så fint och ni var jätte fina alla tre..:-)

Kussinen tackar oxå så jätte mycket <3



kram

2009-12-03   15:42:28  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback