U T M A N I N G

Blev utmanad av Sia för ett tag sedan och ska nu berätta 10 saker om mig själv...

1. Nojja! Det är inte bara som gravid man får nojja på saker och ting, jag får det ganska ofta på det mesta. Just nu är det VITT som gäller. Vi har väldigt mycket ek-möbler hemma, men jag är helt såld på vitt, och när jag har fått för mig något så ska det bara genomföras till varje pris.

2. När vi flyttade in i vårat hus köpte jag en hel del plast-blommor eftersom jag inte kan hålla levande växter vid liv. Dom dör alltid av någon konstig anledning. Men nu är plasten borta och jag springer här och vattnar mina växter titt som tätt, vuxenpoäng!

3. Rostbiff i tjocka skivor men citronpeppar på. Det är något jag kan äta tills jag spricker!

4. När jag gick i gymnasiet var Fame Factory väldigt populärt. Jag och 2 klasskompisar var som besatta och tog en helg bussen upp till Skara, letade upp Bert karlssons hus och knackade på. Vi fick hans autograf, det var stort!

5. Jag har en dröm att någon gång innan jag dör åka till USA. 

6. Jag biter på naglarna och har gjort det så länge jag kan minnas. Har ibland testat lösnaglar men känner mig helt handikappad. Jag kanske ska ha det som nyårslöfte, att sluta bita...det ser verkligen hemskt ut med avbitna naglar SOM TJEJ! 

7. Jag delade rum med min syster tills att jag var 11 år. Tyckte det var pinsamt att ta hem kompisar pga det. Sedan äntligen fick jag mitt alldeles egna krypin. Vi åkte till Ikea och jag fick välja ut mina möbler jag skulle ha. Jag valde bl.a en bäddsoffa. Jag hade världens finaste rum och var jättestolt.

8. Jag tycker inte om gröt! Jag äter det mesta men just gröt gör mig illamående, usch!

9. Jag såg Titanic 2 ggr när den gick på bio, jag kom ut ur biosalongen med tårar båda gångerna för att Leonardo Dicaprio dör. Han var min stora kärlek och jag lovade mig själv att leta upp honom, få han att bli kär i mig så vi kunde gifta oss. 

10. När jag var 17 åkte jag utomlans med 2 kompisar, vi åkte till Ayia Napa i Cypern. Det var den roligaste veckan någonsin. Det händer ibland att jag tänker tillbaka på vad vi hade för oss där nere. Mycket skoj och minnesvärt, kanske var därför vi åkte tillbaka året därpå. Badmadrass-Mattias säger jag bara, en svensk kille som sprang runt på hotellet en kväll och snodde madmadrasser...HAHA! 

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja du o dina nojjor... hihi

USA vill jag också till.

HAHA va kul med fame factory... Riktigt vågat ju :)

Inte kul o dela rum så länge... Förstår dig!!

HAHA du e precis som mig med plastblommorna. Bytte också ut efter ett tag... VUXENPOÄNG som fasen.. hihi

Jag skratta på Titanic när båten gick av. Fick nån flipp... sååå pinsamt..

JAg bet på naglarna till jag va 22. Kan berätta hur jag gjorde när vi ses. Det funkade verkligen



kramar i massor...

saknar dig...

2009-12-26   12:58:56    http://fantasiemma.blogg.se/
jonny

kackisen hoppas du vet att kackisen är ett slang ord för BAJS på finska.......

jag är finne

2009-12-26   13:49:55  
tessan

orka ljuga, va ju jag som valde bäddsoffan!!! det va mitt rum tills du en dag bytte alla saker i rummen när ja inte va emma för du ville byta rum o jag ville det inte.

2009-12-26   16:28:58  
Jessica

Nähä?? Det menar du inte...jisses!!!

Men seriöst "Jonny", nu är det så att jag är SVENSK och på SVENSKA betyder det inte bajs...så vad det betyder på finska, danska eller kinesiska skiter jag i. Och vem vet inte att Kacka betyder bajs på finska förresten?!

Jag har valt kackisen av en anledning.



Och Tessan, nu är det inte bäddsoffan i ditt rum med fönster jag menar, utan min soffa i mitt blåa rum som jag hade innan vi bytte!

2009-12-26   19:31:13    http://kackisen.blogg.se/
tessan

vaa!! nu har ja tappat det, vilkn soffa?? så länge sen va det ju inte så jag inte skulle komma ihåg?! lr?? haha.

2009-12-26   21:36:18  
Jessica

När vi var klara med våra rum så hade jag en mörkblå bäddsoffa, remember? Men tyckte den var obekväm, så bytte till en vanlig säng. Det var först då vi bytte rum.

2009-12-27   00:49:53    http://kackisen.blogg.se/
★Svantes mamma★

Hehe vilken rolig lista.... Kul att veta lite mer om dej :)



Kram kram

2009-12-27   16:35:37    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback