Vi åkte till Halland en stund...

I dagens fina väder vill man inte sitta inne och häcka, så in med Alissa i bilen och mot Kungsbacka och Freeport vi for. Alltid lite trevligt med shopping. Jag älskar HEMMA-butiken och åker nästan alltid dit endast pga den affären, därinne hittar man alltid något fint, dessutom till väldigt bra pris. Idag fanns det fullt med jul-pynt och kan medge att det riktigt kliade i fingrarna, tänk om man kunde få ta med sig allt hem ;)

Detta fick iaf följa med mig idag...


2st frostiga lyktor med vita prickar från DIXIE 15:-/st
Likadana finns på EM för det dubbla!


En liten skylt som ska upp utanför dörren, 40:-
På Inside Home säljes dessa för 79:-/st


Bokstäver 25:-/st
Men ni kanske ser vilken bokstav som saknas och som jag helt missa att köpa, hur kan man vara så klantig?!
*skäms*

Idag fick jag även upp väggdekalen som jag vann på tradera för några dagar sedan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback