Bebisar!

Igår blev det för första gången ett hembesök hos Johanna, Emil och lilla Liv. Sååå mysig lägenhet, man gick bara runt och titta...haha! Men ögonen vilade nog ändå mest på det sötaste jag sett på länge...lilltösen =) Snart 3 veckor och söööt som en docka. Hon var så snäll och bara låg där med stora blåa ögon och tittade.
Kan nog inte riktigt förstå att man kommer sitta där i samma sits om några månader. Helt plötsligt har man liksom en liten bebis och ta hand om. Det är så nära men ändå så långt bort! Man får sluta tänka så mycket och bara låta det hända, det faller sig nog ganska naturligt faktiskt...

Det dröjde inte så långt innan nästa babyboom. Strax innan 10 imorse fick jag ett mms från Jenny och Paul, ett kort på deras lilla Wincent som var helt nykläckt. Tårarna bara rann, jag blev sååå glad. Hoppas man får träffa dom snart! =)

Nu väntar lilla kussen i magen...den 19 mars vet vi vad det blir ;)

Jess ♥


Kommentarer
Emma

åhhh va spännande att ni ska ta reda på kön. Du måste berätta sen.

Ja det kommer blir en himla omställning för er. Men ack så spännande...

kram på grannen

2009-02-17   22:29:14    http://www.nogg.se/fahlberg
Johanna

såå gulligt av er att ni kom, blev jätteglad och de va roligt att ni tyckte om hur vi bodde med!! snart är det min tur att komma och hälsa på dig och din familj sen när erna son (jag tror att ni får det) har kommit!! :)



massa kramar johanna!!

2009-02-20   13:47:47  
Jessica

Klart jag ska berätta Emma =)



Johanna, det får du jättegärna göra! En liten pojk säger du...nja kanske det =)

2009-02-21   10:30:53  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback