Jobb och sparkar!

Igår blev det sängdags väldigt tidigt, somnade redan vid 21. Skönt att vakna upp i morse helt utvilad. Jag hann med ganska mycke innan mitt möte kl 10.00. Åt frukost och kollade på nyhetsmorgon, platta håret och sminkade mig. Det är sånt som jag annars gör när jag väl kommit till jobbet. Jag går alltid upp tok för sent, och då är det bara att slänga på sig kläderna och hoppa in i bilen. Men ska nog ändra mina dåliga vanor lite...försöka iaf =)

Efter mötet med bossarna tog jag och Therese en sväng på stan. Hittade till Lovely mama www.lovelymama.se på avenyn och fick köpt en "Mitt första album" med Tummen och jag! Helt sjukt söt bok. Sen bar det av mot Bäckebol homecenter för lite insperation till Tessans och Pirres nya lya. Det är nog första gången hon tyckte det var roligt och gå runt bland inredningsprylar, annars är det ju bara kläder kläder kläder den tjejen lägger pengar på.

Nu är jag hemma igen och funderar på att kanske dra ett varv med dammsugaren innan man åker till jobbet och kollar ställningen...

Bebisuppdatering;
Igår gick jag in i vecka 23. Nu är det inte så långt kvar innan man går hem för havandeskap. Inte så lätt att krypa mellan säten på ett flygplan med bamsemage direkt :-/
Lillplutten har även börjat kännas där inne. Sparkarna kommer titt som tätt på dagarna och är helt underbara. Vi får väl se vad h*n tycker om Håkan Hellström nästa helg ;)



Mitt första album, TUMMEN OCH JAG!

Kommentarer
Anonym

va mysigt det låter med sparkar och så.. gullig bok du hade köpt!! Tusen tack för alla fina kläder jag fick!! hoppas tessan har hälsat dig tack. Så syrran har fått lägenhet? va roligt!! vi sese snart. Kram johanna

2009-02-12   17:12:16  
Emma

hihi... va kul med sparkar. Jag var på iron Maiden i juli. Det gillade inte Oliwer i magen....hehe Men det är lite mer fart på en sån konsert..hehe

2009-02-12   18:30:08    http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback