SNÖ och slask!

Visst var gårdagen helt fantastisk. Jo, det var riktigt kallt men det är aldrig fel när solen tittar fram. Fick en riktig energikick så fort jag gick upp ur sängen och det blev gjort en hel del här hemma innan jobbet. Sånt man aldrig har tid till (tycker man själv iaf) eller har lust med...alltså tvätta, stryka och köra ett varv med dammsugaren. Det är inte alltid så lätt och jobba heltid och dessutom sköta alla sysslor i ett stort hus. Det är faktiskt lite skillnad från när man bodde i den lilla ettan...hehe.
Idag vaknar man upp, kollar ut genom fönstret och ser att hela altanen är VIT *wiiie* Men glädjen dog ganska fort när man kollade temp-mätaren och såg att det var plusgrader. Slask är ingen hit. Varför kan snön aldrig bara få ligga där på marken och bara vara?! Vi får väl se vad morgondagens väder har att erbjuda. Jag är ledig och hade mer än gärna velat gå ut på en långpromenad, men får se hur det blir med det. Kan ju iaf hoppas på att slasket är borta och solen tittar fram igen =)

Bebisuppdatering;
Det går fort och veckorna bara rusar fram. Jag är redan i vecka 18+2 trots att jag blev tillbakadragen 2v på UL.

GLÄDJESKRIK...tjohoooo!
Mitt illamående är BORTA! Dom där hemska veckorna är slut och det är lite småsvårt att beskriva hur skönt det känns. Nu är det ist ryggen som säger ifrån. Har haft lite känningar på en spec punkt ett tag nu, det kommer mer och mer för varje dag och självklart i en ställning jag jobbar i.  Men finns det egentligen någon graviditet som är perfekt?! Är just nu bara så himmla lättad övar att man för första gången på många veckor är pigg och mår bra på dagarna. GULD VÄRT!

Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback