Ajkiiia

Det blev en sväng till ikea trotts allt. Hade juh lite saker jag ville få köpt, bla 2 ramar till UL korten men jag hittade inga som passar. Har kollat överallt känns det som. Jaja, fick köpt en skyddsmatta under datastolen, var änna dags nu. Tråkigt att man inte köpte en för längesedan för nu har vi massa märken i parketten...men bättre sent än aldrig. Fick även med mig en matta och en sketafin lykta till altanen, plus lite väggdekor till vardagsrummet.


 Var lite småkul å leka med alla "klistermärken" :D



 


Framåt kvällen blev det tacos och fotboll.


 



Och såhär mätt blev jag ;)
(v.39+1)




Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Va fint de blev bakom soffan.

Mumma med tacos!!!

2009-06-11   10:34:33    http://fantasiemma.blogg.se/
Satu

Va fint d blev gumman =)

Snart kommer bebben ska du se =)

Varm kram Satu

2009-06-11   14:28:53  
marie

hej gumman.. snart bebbis lycka till

2009-06-12   13:19:26  
Jessica

Jepp, snart kommer lillskrutten =)

Tack förresten :D

2009-06-12   23:23:17    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback