Schleeeten!

Usch! Jag känner mig bara väldigt negativ just nu, men ska försöka ta till mig av era fina kommentarer och ta det lungt, njuta av väntan, så kommer hon säkert när jag minst anar det =) Men det är tufft, speciellt nu i värmen. Idag gick jag upp vid 12 tiden och bara efter 1½ timme var jag så utmattad att jag la mig igen...vaknade när Jimpa kom hem starx innan 17. Helt sjukt, men jag orkar verkligen ingenting.

Imon är Jimpa ledig och vi ska till BM sista gången, får se vad hon säger =)

Såg förövrigt ett avsnitt av "sjukhuset" tidigare idag om en förlossning, shiiit va hon skrek....kan inte sluta tänka på hur förbaskat ont det måste göra asså...HJÄÄÄLP!



Kommentarer
Marina

Ont kommer det verkligen att göra men det glömmer du så fort du har henne i famnen. Passa på att vila nu innan. Kram Marina

2009-06-25   18:25:35  
Marina

Vi har lite kläder till tösen som vi köpt till er

2009-06-25   19:31:00  
Jessica

Va gulligt =) Ska bli kul å träffa er, var så länge sen...

2009-06-25   23:33:49    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback