Orka?

Jag är trött, sååå trött. Spenderade hela gårdagen i "el stada" med moster och kussen och hämtade sedan föräldrarna på Landvetter mitt i natten. Min rytm är helt förstörd. Orkar ingenting just nu.
Fick lite presenter ifrån Grisland, lägger in lite kort imorgon.

Helgen kan vara den sista lediga tiden ihop med Jimpa innan monken kommer, troligtvis inte...hon verkar vilja stanna där inne så vi kanske får nästa helg för oss själva oxå, men eftersom you never know så ska vi försöka;

Rensa och städa på vinden
Packa klart BB väskan
Stryka
Städa och renbädda
Dammsuga bilarna
Lyxa till med asgo middag och spakväll här hemma

Om vädret tillåter;
Måla skiljeväggarna till grannen
Tvätta det vita "staketet" på bakongen utvändigt
Klippa gräset

Köpa;
Tvättställ
Ligg/sittstöd som man har i badbaljan
Bakform i silikon (Orkar inte springa upp till mamma och låna varje gång jag vill baka)
Tvättmedel
Vin (Nej, jag ska inte dricka men vinhålen i köket har stått tomma ganska länge nu)

Hur f*n ska jag orka?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback