Lördagen...

Vi är bäst! Trodde aldrig jag skulle orka, men det gjorde jag. Upp med feta magen på vinden å röjjde, guuud va mycke skit man samlar på sig. Fick slängt en hel del men finns fortfarande mycke "skit" kvar...så Emma, du får hojjta till om det blir nån loppis, jag är på ;)
Har även packat BB väskan, så nu är vi redo för att åka in. Men har dock inte lagt ner någon pyjamas till henne än, såg att jag hade jättedåligt med det. Ska försöka ta mig till b-plan imon och köpa en i st 50, har bara i 56 och dom ser juh monster stora ut.
Nu på kvällskvisten blev det middag al la Jimpa, film och ett varmt bad...kom precis upp å jag torkade nog inte håret ordentligt för det droppar som bara den...haha.



Hittade en bamse pyjamas på vinden som fick följa med ner. Passar juh perfekt nu :D



 





Detta hade mamma och pappa med sig hem från Kreta




-Rosa mini Reebok skor st 16
-Halsband och 2 st armband till mig
-En liten ängel
-2 st Hello Kitty klänningar ifrån Pappa (Kan se lite "hängiga" ut på kortet, beror på att dom är blöta)

Det som inte kom med på kort;
-En nalle ifrån mamma
-Elefant-armband ifrån Reebok
-Spindel eller krabba, vet inte riktigt vad den föreställer som jag hängde ovanför skötbordet
-Jimmy fick ett silver halsband




Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Åhhh va fina grejer ni fick från Kreta. Skorna va nog min favvo...hihi!!

Jag är impad av dig att du klättra upp till vinden o va där med den stora magen.

Ja jag vill ha loppis, men Jimmy vägrar ha på gården. Sådet får bli på nåt annat ställe.

2009-06-14   16:06:19    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Ja dom va söta =) Hehe, jag blev änna väldigt höjdrädd när jag skulle ner...kände mig som en heffaklump.

Då får vi hitta nåt bra ställe å ha det på :P

2009-06-14   18:08:34    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback