Snaaaaart är det klart!

Vi har städat å städat å städat. Men det är fortfarande en hel del kvar. Mamma var så snäll att hon kom ner efter jobbet idag och hjälpte till. Så det börjar ta sig =) Och det finns juh inget tråkigare än att behöva ställa sig och laga mat när det är så rent...vad gör man då, jo beställer thai-mat. Attans vad gott det är *mmmm*
Imorgon tar vi det sista och guuud va skönt det kommer kännas när allt är klart. Tror inte ni förstår hur sketet det blev efter bara lite målande och borrande i taket. ALDRIG MER!
Mamma och pappa ska till ullared imon men jag orkar inte följa med, är tok för stor nu för att springa runt där så jag och Jimpa drar en sväng till babyhörnan istället och hämtar ut våran Pampers Baby Basics Box.



Så här flummig, trött och knasig känner jag mig just nu efter denna lååånga dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback