090502

Ännu en dag med värme och massa sol. Underbart!
För mig blev det ännu ett försök uppe på Landvetter, och idag kom jag in, wohooo! Hade ca 12 dagar,  vilket motsvarar ca 300 flygplan som manuellt skulle läggas in. Trodde jag skulle fixa det på ca 2tim, men tjock som man är och ont överallt tog det istället dubbelt så lång tid...haha. Var hemma strax efter 17 tiden och min fina IBBYMETINI hade lagat middag, teriyaki-lax med ris, yammi! Efter maten kände jag tröttheten smyga sig på och det blev en liten nana-stund under kvällen, sköööönt!
Nu sitter jag som fastklistrad framför datan, pular med en bloggdesign. Jag är verkligen helt värdelös på det här och fattar ingenting. Härom kvällen/natten satt jag i 6 timmar och försökte förstå mig på hur man kodar men det går la sådär. Har man aldrig gjort det här innan och inte är ett datasnille så är det faktiskt ganska svårt. Men men, det får se lite knasigt ut till den dagen jag får till det på nåt sätt...



"Besökare" på jobbet...



Emma och Martina!
Va gulliga ni är. Jag kommer gärna och fikar med er någondag. Men vågar nog inte tränga mig på utan förvarning utan då får vi bestämma något i förväg.


Psss! 44 dagar kvar till beräknad förlossning...

Jobb 

Kommentarer
Emma

http://www.designadinblogg.se/ använder jag för att fatta.... hihi



fika kan vi bestämma snart. kram

2009-05-03   20:14:31    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback