En dag på Fölvägen

Härliga helg! Älskar när Jimmy är ledig så man kan umgås. Idag var det städ-dag här i föreningen. JAG VAR DEN MEST AKTIVA, folk är så lata! *tsss* Jag ska erkänna att jag inte gjorde ett skvatt utan mest tittade på eller satt och fikade på mammas altan...hehe! Man får la passa på, för till hösten har jag ingen ursäkt =)

Lite skvaller: 31:an ska ha bebis i september!


Sitter med en kaffe och håller koll på läget :P



Det var iaf en från hushållet som jobbade!

Efter städandet åkte Jimmy och pappa iväg och tippa, jag och mamma åkte istället till Backaplan. Men vi kom tyvärr inte hem med några inköp. Men det är alltid lika kul att gå i affärer.

Nu under kvällen fick jag för mig att baka...


Svalnar på balkongen!
*Yammi*



Kommentarer
Emma

hehe 31.an visste jag om sen ett bra tag tillbaka. Du efter ;)

Va blev de för gott bakat??

Ja Jimmysarna va duktiga ;)

Kul med städdag. Hoppas inte jag ska jobba nästa bara. Då är Oliwer lite äldre med.

kram kram

2009-05-09   22:55:31    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Haha, efter som vanligt då ;)

Det blev kladdkaka. Har vart sugen sen du la upp kort på din smet =)

2009-05-09   23:36:27  
Martina

Som Emma skrev =) du e efter.. =)

Men ja såg allt att du sopade lite va bra gjort bättre än inget, finns ju dom som aldrig e med.

2009-05-10   09:36:38  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback