090528

Skulle det inte bli regn idag? Det kom en skur inatt iaf, men nu ser det juh riktigt fint ut förutom att det är halv storm typ *suck*
Vad ska man hitta på då?! Hmm, skulle kunna åka och tanka upp bilen lite, sen vill jag nog kolla på lite blommor...plantagen eller blomsterlandet får det bli. Jaja, får se var denna dagen tar vägen...har förbannat ont i magen efter all glass igår *morr*

Igår var jag runt halva stan, Allum, rusta och Willys...okej, kanske inte så mycke men för mig i dessa tider var det väldigt ansträngande. Skulle behöva en rullstol, orkar inte änns gå i affärer...är jag sjuk?! Nää, bara ganska gravid *gaaah*




Storhandla är nog det tråkigaste jag vet och hur kul är det att lägga massa pengar på mat när man kan köpa kläder...haha! Men nu är det gjort =) Sköööönt!



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja shit va tråkigt de e o lägga pengar på mat... håller me dig

2009-05-28   15:40:43    http://fantasiemma.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

va? ska alla taken bytas? hmm... vårat va ju inget fel på ens. Onödiga pengar säger jag.... hmmm

2009-05-28   17:11:24    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback