Städa-tajm

Oj, klockan springer verkligen iväg, snart 13.00 juh :-/ Jag gick precis upp, har legat i sängen och kollat på tv men mestadels halvsovit hela morgonen. Kände att jag var värd det efter en sån hemsk natt. Har haft ont i hela kroppen och sovit jättedåligt pga det. Sen att man springer på toaletten typ 5ggr varje natt gör ingenting bättre. Gud vad jag hade velat sova en hel natt och kunna röra mig som jag vill utan massa avbrott! 

Lite tråkigt väder va?!
Det betyder att jag ska låsa in mig, sätta på lite Veronica Maggio och städa här hemma idag!







Kommentarer
Martina

Ta mitt hus me snälla =)

2009-05-07   14:30:12  
Emma

och inte får du sova när bebis kommer ut heller... haha!!! ;)Jag har inte sovit en hel natt sen i maj förra året.

2009-05-07   17:20:46    http://fantasiemma.blogg.se/
Anonym

Sova, jo de kan an facktist få ibland. Savanna kan sova från 19.00-07.30 ibland å de e sååå underbart. Och skaffar man sig barnvakt då kan man sova hihi...

2009-05-07   22:01:12  
Jimmy

Hej gumman du e helt klart värd att sova ut :)

Ps: Veronica MAGGIO Ds:

2009-05-08   09:57:01  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback