Strul...

Redan kl 08.30 ringde klockan imorse. Dags för Jessi och gå upp, men så blev det inte. Lyckades trycka på någon knapp så telefonen blev tyst, vände mig om och kurade ihop mig så mysigt bredvid Jimmy och somnade om. En halvtimme senare ringde B (Chefen) och det var väl tur det annars hade väl jag fortfarande legat i sängen.
Jag skulle nämligen in till jobbet idag och hjälpa till med faktureringen, som jag tror skulle vara skickad upp till Stockholm redan igår :-/
Vid 10 snaret lyckades jag iaf palla mig ut till bilen och åka upp. Eftersom jag inte längre jobbar har jag inte längre något p-tillstånd på Landvetter och fick ställa mig i p-huset och hade väl sisådär EN MIL och gå (kändes det som iaf). Kommer fram till centralgrinden (säkerhetskontrollen) och möter upp Henke som jag skulle gå in med eftersom jag även saknar badge (ID-bricka), den gick ut i lördags...SUCK!  Har man ingen badge eller om den har gått ut så kan man få komma in som "besökare" med tillfällig badge, men då måste man gå in med någon som har en giltlig badge, HALLÅ...det hade jag juh! Men NEJ, jag kom inte in. Så jag ringde B som i sin tur ringde nån högre ÖVC-chef som oxå sa NEJ! Jaja, jag får väl vända hem igen då. Lyckligt lottade alla är med jobb som inte kräver massa id-handlingar och kontroller. Råkar jag ha en sax i väskan så tar dom mig för terrorist i kontrollen. Men som jag många ggr sagt förrut så åker jag gärna 12 mil tur&retur och genomgår allt det här för att jag verkligen älskar mitt jobb! ♥
Jag och B kom iaf överens om att vi ska ses däruppe imorgon istället och göra ett nytt försök. Kommer Jimmy in så kommer väl förfan JAG in som jobbar där?!





Jobb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback