Fullt upp!

Shit, jag är helt slut! Har varit en händelserik dag. Skulle ju egentligen bara vara hemma och ta det lungt men så blev det icke. Efter att vi målade om lilltjejens rum blev det genast mycke roligare att fixa mera. Så igår fick vi upp 2 hyllor och idag åkte jag iväg och köpte ett spjälskydd så att jag äntligen kunde bädda sängen. Har tvättat upp det mesta...kläder, filtar och sängkläder. Nu börjar det likna ett barnrum =) Saknas dock en matta...
Har även följt med Jimpa till frissan, ätit på paprika (det var gött det), STORstädat V70:n och tvättat den på Volvo Bil. Framåt kvällen blev det fika hos mam & pap med glasstårta.
Wooo, nu vill jag sova!


Bäddad och klar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback