Löning betyder shopping!

Vad är det för dag idag? Måndagen den 25/5-09! Och vad innebär det? LÖN såklart! Jag har inte kunnat hålla mig, och kortet har dragits flitigt :-/ Förlåt IBBY!

Vaknade av att det ringde på dörren, och där står mamma och vill att jag följer med till b-plan...klart jag kan det. Men det blev en snabbis. Nu är jag ruskigt hög-gravid och orkar inte springa som man brukar, men lite påsar fick jag allt med mig hem...



-Mini-kudde till vagnen men som jag hade tänkt å ha i babysittern så tösa inte får ett platt hövve.
-Påslakanset till vagnen.
-Regnskydd.
-Myggnät, men kanske mer getingnät.


-2st tunikor från Gina Tricot.
-Små söta "strumpor" eller vad man nu ska kalla det, från Lindex.


Såhär blev det förresten med nya skåpet i tvättstugan!


Före!                               Efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback