Min nästan första mors dag!

Vilken underbar helg!
Lördagen bjöd på massa sol och shopping. Beslöt oss för att köpa en riktig gräsklippare, handjagaren är sååå jobbig. Blev även en 50m vattenslang + fäste, gräsfrön, blåkorn, lerkulor, hönsgödsel och planteringsjord. Här ska bli fint serrö, ska försöka iaf. Varför föddes man inte med gröna fingrar?! Våra grannars trädgård är rena rama botaniska, såååå fint. Pinsamt när man ser våran...haha! Framåt kvällen gled vi hem till Jimpas jobbarkompis Stefan, hans tjej Elvina och deras lilla charmtroll Devin 1½ år i Frölunda på grillparty. Riktigt trevligt.
Blev ganska sent så man var ju inte allt för pigg när man vakna imorse. Åkte ner till Ica och köpte med varor till världens brakfrukost. Mumms va gott! Sen var det bara att sätta igång med allt som denna söndagen skulle innehålla;

-Köpa utemöbler, parasoll och dynor.
-Städa och rensa i garaget.

Nja, inte så mycke punkter med fasiken vilken tid det tog. Skulle kanske tagit kort på hur fint det blev i garaget, har nog aldrig varit så rent. Jisses va nöjd jag blev =)




Jag fick en ros på Bäckebol idag. Tjejen som delade ut dom tyckte jag oxå skulle firas trotts att lillfisen fortfarande ligger i magen. Gulligt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback