Vecka 37, MVC och bristningar!

Du är på dag 253 av 280. (90,4%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 15 jun 2009
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.

Helt sjukt vad tiden går fort. Det var ju inte så länge sen jag fick mitt lilla söta +
Var har tiden tagit vägen?
Poff så är hon ute och poff så är hon en trotsig tonårig...HJÄLP! Är jag verkligen redo för det här?!

Idag var jag hos Christina. Hon har verkligen ingen koll på någonting. Jag åt postafen (mot illamående) under en kort period i vintras som förövrigt inte hjälpte. Hon har i flera månaders tid varje gång vi träffats frågat om jag fortfarande äter dom tabletterna. Men för i h*lvete, NEJ! Är det så svårt att bara skriva in det i min journal att jag har slutat med dom?! Fick även lyssna på monkens hjärta som låg på 150, alltid lika mysigt att få lyssna på henne =) Min baby!
Mitt HB hade dock trillat ner på 97, låg på 109 förra gången. Men jaja...smällar man får ta.

Hej och välkomna...
...till er 3 små äckliga bristningar som har bosatt er på min högra OCH vänstra sida om magen. Trodde först ett tag att jag kanske skulle få slippa er men nu sitter ni där och förökar. FÖRSVINN!


Kommentarer
Emma

hehe... ja men de där frågorna om vitaminer o skit får man hela tiden. Det förföljer en kan jag lova dig. ;)

2009-05-19   21:49:15    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback