091027

Idag vaknade jag och Lissen upp till strålande sol, man blir så mycket piggare då. Visst har det varit underbart väder?! Dock ganska kallt, men det är uppfriskande, och så blir man så rosig om kinderna.

Mamma kom över och vi packade ner lilltjejen i vagnen och begav oss ut på en liten promenix här uppe i Gerrebacka.


Har börjat med sittdelen till vagnen nu, hon blir så arg när hon inte ser något i liggdelen ♥

När vi kom hem var det dags för mat till Alissa, och eftersom hon lite smått har börjat äta "riktig" mat så blev det först några skedar Majs & Potatis innan hon sedan fick en skvätt ersättning.




Det var smarrigt!

Nu under kvällen har jag och Jimmy vart på SATS och kört BootCamp! Ohh MY GAD, det var nog något av det värsta jag någonsin gjort!!! ALDRIG MER SÄGER JAG BARA! Så otränad som jag är nu och hoppa in i en BLÅ klass med stenhård träning i 60 min. Pratade med Elin efteråt och hon sa att det är den tuffaste klassen dom har.
Nej nej, jag håller mig till dom GULA i fortsättningen!
Men det var ändå lite kul och testa.

För en liten stund sedan postade Jimmy inbjudningskorten, så nu ligger dom äntligen i lådan. Medans han var iväg och gjorde detta satte jag mig ner och pyssla en stund.


Såhär ser det numer ut på vårat kylskåp!
Blev det fint?

Nu ska jag slänga i mig lite soppa, vet att det är tok försent för att äta nu men är så jäkla hungrig!

Måste även gratta Emma för att budgivningen ligger högt. Hoppas det fortsätter lite till ;)
Jag har haft koll hela dagen, det är ju så spännande.

Kram på er!

Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

tack tack tack!!!

ja shit va grymt det gick o sälja...hehe

Åhhh hon e en prinsessa Alissa på alla fotona :)

Va fint de blev på kylen :)

2009-10-28   19:59:21    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback