Det finaste som finns...

Idag är det den 30/10 och det betyder att våran lilla tjej är 4 månader. Hon är redan 1/3 år. Jag kan inte riktigt förstå att tiden har gått så fort. Det känns som igår när jag låg här hemma, kollade på "Lotta på Liseberg" och hade så ont. Det var då när när det var så fint väder, 30 grader och sol i 2 veckor, men snacka om riktiga skitveckor att vara höggravid på :-/ Vi åkte iaf in under natten och den lilla promenaden från parkeringen upp till förlossningen tog säkert närmare 20 min pga av alla värkpauser. Jag blev undersökt och var öppen 3-4cm. Fick ett rum och lustgasen hamnade snabbt i mina händer, sedan låg jag där i ca 12 timmar med den värsta smärta man kan tänka sig. Men så kom hon, helt plötsligt låg hon på mitt bröst. Jag tänker på det ögonblicket varje dag, det var helt fantastiskt! De första timmarna ihop med min nya familj och tiden på BB var helt magisk. Jag visste inte att man kunde känna så, kärleken till min sambo och dotter var så stark och fortsätter växa för varje dag.
2009 har många ggr varit jobbigt, tungt och fruktansvärt. Graviditeten var tuff med illamående, foglossningar and you name it. Men jag kan bara summera året som det bästa som hänt oss. Jag är så lycklig över vad jag har fått och det kan ingen någonsin ta ifrån mig!

Jimmy & Alissa
JAG ÄLSKAR ER



Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhhh va glad jag blev av o läsa ditt inlägg.

Gratta Alissa från oss.

kram kram

2009-10-30   12:18:53    http://fantasiemma.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

Ägarna heter Muhammed och Zara och vad de fick ge vet du väl? ;)

2009-10-30   14:05:03    http://fantasiemma.blogg.se/
tessan

kom en tår nu.

2009-10-31   19:23:56  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback