Invigning på Frölunda Torg!

Idag var det invigning för den nybyggda delen av Frölunda Torg. 20 butiker med massor av öppningserbjudanden. Vi var på plats idag kl 10.00 och det var KNÖKAT med folk. Parkerade i det nya p-huset med stora rymliga barnvagnsluckor, helt suveränt. Träffade även pappsen som jobbar på det såkallde "bygget" Men fint var det, kan tänka mg att det kommer bli en hel del resor dit framöver för härlig shopping.
Vill ni veta vad jag handlade idag?! Jag lägger ut lite bilder senare ikväll...

Samtidigt som jag köpte Alissas nya matstol köpte mormor en resesäng till när hon sover över vilket hon kommer göra nästa helg när det vankas bröllop. I förrgår fick lissen sova middag i sin nya säng och det gick sååå bra...



Äter alldeles själv!



Sitta kan hon oxå...

Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhh jag tänkte dra dit på söndag en snabb sväng... va de fint???

Shit va söt hon e!!!

2009-10-23   17:57:25    http://fantasiemma.blogg.se/
Annette

Träffade du ej Sten på Frölunda Torg?? Han finns där med...Jag ska åka dit och titta när det lugnat ner sig lite.

Fick en dammsugare av sten som de reade ut på Claes Olsson..

Krama Alissa och Jimmy från mig!!!

2009-10-24   12:18:09  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback