Bilarna...

Shit vilken stressad dag jag har haft. Vaknade vid 9 och då gick vi upp hela familjen, en snabb kaffe sen åkte jag till b-plan och köpte lite kläder. Det blev ett svart basic linne, en lila tröja och svarta leggins som ser ut som vanliga byxor, fräckt! Åkte hem och började städa. Nu är det tokrent, ska försöka hålla det så...i några timmar, haha! Jimpa åkte och besikta bilen, men eftersom den är lite smått stajjlad var det lite jobb innan. Fick ta bort toningen i framrutan, och främre sidorutorna, byta tillbaka till original strålkastare, ta bort xenonet plus sätta in lagliga glödlampor till positionsljuset fram. Ett jävla jobb för några minuter inne på besiktningen *suck* Men jaja, snart sätter Jimpa tillbaka allt och då kan jag köra igen, nu är den så ful att jag aldrig skulle sätta mig bakom ratten...haha! Jag och Zatu vettö, bilnördarna!



My ride!



Min första bil, sleten 740 med rosa inredning. Jag var helt klart tuffast i stan...HAHAHA! *pinsamt*



Första krocken. Rakt in i ett räcke...pangboom! Men Jimpa och Paul laga ♥




Iförd volvodräckt står jag och tvättar skrutten.



Lite drifting på coops parkering, det var här jag lärde mig allt jag kan! Guuud vad jag saknar bakhjulsdrift!



Favoriten! Saknar denna kärran...det var den bästaste. My Playboy sweetheart! Korten är tagna på Säve depå när jag ställde ut den -07.



Det här var min tredje bil! HAHA, yeah right, dream on Jessica! Kussens gamla killes Supra. Vet att Jimpa höll på att tappa hakan när han rulla in med denna på fölvägen.



Jag böööönar med Jimpas pärla...



Bilen ovan ser inte så mycket ut för världen men det satt en sån här i den...*GRR*

Nu ska jag ta mig en birra och pussa på min karl här!
Hörs & ses imön!


Kommentarer
zatu

HAHAHA du och jag Jessi ;)

2009-09-19   12:18:08  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback