Jag och mina feta vader!

Idag fick vi lunchbesök av Alissas farmor och Sten. Vi mumsade lite Kitty tårta och massa kaffe till det. En present hade dom oxå med sig. Jag fick 2st lila blockljus som står i varsin glas "kruka" med gemonskinliga stenar i, dessa står nu på vårat vardagsrumsbord...jättefint! Tack så jättemycket =)
Efter detta kände vi inte för att vara hemma längre så vi åkte iväg till b-plan. Jag fick shoppa lite för pengen jag fick av mina föräldrar igår. Vill ni se mina inköp...klart ni vill, här kommer dom...


En svart kjol och rosa fluff strumpor från Cubus.
BH + hipsters trosa från Change. Spana in vilken str jag har...70 E liksom *haha*
Var även inne på Johanssons skor och spana på kängor. Hittade ett par så jävla snygga, det var verkligen kärlek vi första ögonkastet. Jag plockade fram ett par 38:or, förde in min lilla fossing, drog upp dragkedjan till hälften...sen tog det bara STOPP! Mina vader är för feta...som resten av allt på min kropp just nu. Jag blir såååå trött, dom satt juh så perfekt förövrigt. Visst 1800 spänn är väl kanske lite mycket för ett par skor, men jag har så svårt för att hitta några jag verkligen vill ha så priset spelar inte så stor roll.
Men jag har bestämt mig, dom ska bli mina. Imorgon börjar operation "få bort vadfettet"


Nu är middagen klar här så jag får kila...


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hur gör du för o vå bort vadfettet då ? ;)

2009-09-20   21:39:13    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback