090923

Jag och lissen är riktiga sovtutor. Hon är helt otrolig min lilla sessa. De flesta bebisar brukar vilja "gå upp" vid 6-7-8 sådär...nej nej, inte Alissa inte. Idag vakna lilla fröken 11. Efter lite frukost så slängde vi oss i bilen och åkte till Allum. Efter lite shopping åkte vi hem till Therese och lilla Tim. Vi tjöta lite minnen och åt en jättesmarrig pastasallad som Tess slängde ihop, det va mums. Klockan sprang iväg och vid 17 packa jag in lillmonkan i bilen och for hem. Det var våran onsdag det.

Nu under kvällen har jag haft mamma på besök och vi har tittat på IDOL. Jimpa är iväg och tränar & Alissa sover, UNDERBART!


Vi mumsade på lite melon och parmaskinka till IDOL!





Dagens inköp;
Belino Biskallra BR 99:-
Rosa Bell Rattle (BRIO) Åhlens 85:-
Hobbylack Panduro 42:-
Blanka leggins VILA 149:-
Fotokarton Bokia 49:-



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja det var pris o allt....hehe

Vad ska du göra med färgen??? blev lite nyfis ;)

2009-09-23   23:19:05    http://fantasiemma.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

jag kan ringa o kolla med gotevent imorgon om du vill med biljetterna

2009-09-23   23:20:23    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback