Dagens post...

Sådär, då var fotograferingen klar och det gick finfint. Jag är supernyfiken på hur bilderna blev och väntar så snällt på att Linda ska skicka dom =)
Det var inte så mycket mer inplanerat idag, men vädret ser juh ganska bra ut så en promenad känns ganska aktuell.

Var nyss ute och tog in posten...och det var bara till mig! Hur ofta händer det liksom?!



MIN post!



Fotoboken jag fick gratis från Fujifilm eftersom jag blogga om den.
Valde att göra en om våran resa till Grekland för 2 år sedan.
Blev riktigt nöjd! =)



Lite Hello Kitty från farmor.
Alissa tackar så jättemycket för dom fina kläderna! =)



Wihooo! Nu är det dags för babysim. Valde först att gå i Kungälv men eftersom tiderna på Lunby passar oss bättre fick det bli där istället. Båda föräldrarna får även vara med i bassängen, det fick man inte på Oasen.
Kanon! Det ska bli superskojj! =)


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Wow va kul med massa post!!!

Lundbybadet e grymt ju. Jag simma alltid där när jag bodde precis där.

Fast inte i barnbassängen då ;)



Va nice fotobok :)

2009-09-29   19:14:49    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback