Fegis?

Nu sitter jag i en sådan situation där jag inte kan välja. Ska jag stå kvar i det trygga eller ska jag våga ta steget och kanske få en ännu bättre tillvaro. Tar jag det stora steget kan lika väl allt falla samman. Ska jag våga? Hur vågar jag? Man lever bara en gång och måsta våga chansa lite här i livet, men jag är så feg för att släppa det jag har. Min magkänsla säger JA, GÖR DET! Men det är juh så mycke annat än vad jag vill och känner som spelar roll.
Jag får fundera vidare, så får vi se om jag/vi har lite sta*e.

Nu ska jag packa in lillsnuttan i bilen och åka upp till Landvetter, ska nämligen fotas.


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hmm... beror ju helt o hållet på vad som ska satsas ju... hihi

Men visst är det värt o ta steget för det mesta o chansa...

Frågan e hur mycket man förlorar.

Så fundera på!!!

2009-09-14   11:52:18    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback