Godkänd...

Kl 06.00 ringde klockan imorse, riktigt kämpigt att gå upp så tidigt och helt klart jobbigt att lämna bort lissen dom timmarna jag var på kurs. Men när jag väl var hemma fick vi pussas och kramas igen ♥
Provet gick bra, godkänd med alla rätt, wihooo! Alla andra var färska på området och när Hammar ställde massa frågor var det bara jag som svara. När vi sedan var ute på rampen och ett flygplan taxa förbi frågade Åke om någon visste vad det var för model...MD80 svara jag. Då titta alla på mig och undra va fan jag var för plugghäst. Hmm, näää...jag har bara jobbat här i några år nu. Skulle det vara konstigt om man kunde sånt då :S Haha, det var faktiskt lite roligt fram tills att dom fick reda på det. Annars var det himla kul att vara tillbaka, och lite välkända ansikten stötte man allt på.

Nu ska jag ta och packa upp våran nya stekpanna jag köpte idag, det ska va fint när man lagar mat...

Hemsidan för oss som jobbar på Landvetter Airport
www.goteborglandvetterextra.net

Jobb 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hihi kan tänka mig att det var kul o va duktig... hihi

Va grym du va som hade alla rätt!!!

2009-09-08   22:31:05    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback